понеделник, 21 март 2016 г.

Ревю на хартиите DCWV Bohemian Sunrise

Привет!
Този месец се олях с хартии!!! Те са ми като дрога, честно! Колкото повече имам, толкова повече искам хахахахахаха Та изобщо не се изненадвайте като видите поредното ревю на хартии. И да, ще има още... ;)

Днес с Елито ще ви покажем хартиите на DCWV  Bohemian Sunrise. Тя е почти толкова развълнувана от хартии колкото съм и аз, за това малко се надпреварва тя да води ревюто. Дано не си изтормозим твърде много ;)
На тези хартии попаднах съвсем случайно и изобщо не смятах да си ги вземам, преди да ги видя на живо. Взех ги от Кристин. Тя организира една огромна разпродажба на крафт нещица, но аз не успях да ида в началото. И така се случи, че тези хартии бяха останали, след като всичко "хубаво" беше разграбено. Веднага щом ги видях се влюбих в тях! Сега даже обмислям да си взема още едно блокче, тъй като се оказа, че ги има в На борсата. За това реших, че може би ще ви е интересно да ги видите виртуално.
Приятно гледане:



Спорна седмица от мен
Гуш
Ем

Няма коментари:

Публикуване на коментар